Ovatko Koss Porta Pro-kuulokkeesi vioittuneet?
Klikkaa tästä
REKLAMAATIOLOMAKKEESEEN
Takuun piiriin kuuluvat ainoastaan yksityishenkilöt, jotka ovat tuotteen alkuperäisiä ostajia.
Alkuperäinen ostokuitti vaaditaan todistukseksi tuotteen hankinnasta.
Tura Scandinavia AB antaa takuun vain Koss-kuulokkeille, jotka on hankittu sen valtuuttamilta jälleenmyyjiltä.
Takuu kattaa:
• Tuotteen normaalissa käytössä aiheutuneiden vikojen korjaamisen.
Takuu ei kata:
• Toimituskuluja
• Tuotteen väärässä/epänormaalissa käytössä aiheutuneiden vikojen korjaamista.
Tyypillisiä vikoja, joita takuu EI kata:
• Katkenneet virtajohdot
• Vieraiden esineiden poistaminen kaiutinelementeistä
• Kuulokkeiden pehmusteiden vaihto
• Hajonneet kaiutinelementit
Ostokuitti on liitettävä jokaiseen reklamaatioon.
Mikäli ylläesitetyt kriteerit täyttyvät, pyydämme kuluttajaa kääntymään
reklamaatioineen tuotteen alkuperäisen jälleenmyyjän puoleen.
* Kuten moni tietää, on niin kutsutta «harmaatuonti» yleistynyt monien tavaroiden kohdalla.
Toimiessamme tuotemerkin edustajana Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa, emme voi ottaa vastuuta tuotteista, jotka myydään toiminta-alueemme
ulkopuolella. Näissä tapauksissa neuvomme kuluttajaa kääyntymään tuotteen jälleenmyyjän puoleen, joka puolestaan on yhteydessä
tavarantoimittajaansa asian eteenpäin viemiseksi.
2015 - Tura Scandinavia AB
|